bakkerman 2010.10.04. 22:50

Let's start!

Biztos vagyok benne, hogy nem egyedül én vagyok az a szerencsés/szerencsétlen kiválaszott, akinél egyszemélyben csapódik le az internet minden szemete. Sokáig - én balga - egy laza klikkeléssel a virtuális szemétdombra küldtem az összes olyan e-mailemet, aminek topic mezőjében az "FW" vagy az "FWD" mágikus rövidítések bármilyen variációja, kombinációja vagy permutációja megjelent. Aztán megcsillant az isteni szikra! Ha léteznek kerek e világon olyan elvetemültek, akik temérdek szabadidejüket ocsmánynál csúnyább vagy épp giccsesebbnél mesterkéltebb prezentációk összeeszkábálásával töltik - hát akkor igen is tartozom nekik egy kézcsókkal. Legyen ez az oldal az én kézcsókom, elismerésem és nyilvános kínzókamrám egyben. Küldjétek ti is szorgalmasan tovább a NapiPPT blog szarjait - had szenvedjenek a ti ismerőseitek is! Ja és meg is lehet majd osztani...

Nyitásképp és a téli szezon közeledtére való tekintettel itt is az első NaiPPT.

SASFÉSZEK KÁVÉZÓ A FRANCIA ALPOKBAN

 

Kisállat-biztosítás Online - Kutya, macska

A bejegyzés trackback címe:

https://napippt.blog.hu/api/trackback/id/tr232345373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása